Admin ansökan Zyro ❤

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Steelshield 2 weeks, 6 days ago. This post has been viewed 260 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Zyro
    Server Admin
    • Topics started: 2
    • Replies: 1
    • Total posts: 3
    • PM user

#Förnamn: Zyro
    #Ålder / Age(15+): 15 år gammal
    # Full STEAM ID: (STEAM_0:0:209409986)
    # Steam Profil: (http://steamcommunity.com/id/zyromusic/)
    # Vilket “nickname” du använder: Zyro ❤

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

CS:GO / Surf RPG DM #7

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag är inne på servern rätt så ofta men har ofta stöt på regel brytare. Oftast hinner en Admin inte in (som är oftast inte inne när jag är inne) eller så lämnar spelaren servern. Jag vill kunna stoppa dom direkt för man får ta konsekvenserna för vad man gör.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Jag har inte varit Admin på någon annan server eftersom jag inte har haft behov av Admin.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Har lite kunskap om det men behöver antagligen lära mig mer för att kunna till vissa situationer.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Jag vet att man öppnar Admin menyn med sm_admin eller !admin i chatten mer än så vet jag inte.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag har varit den aggressiv personen men efter tiden jag har “Växt upp” så har jag lärt mig att inte bli arg på folk när jag pratar med dem (Kan bero på min Diagnos) men blir inte arg på folk jag inte känner.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag sitter oftast bara vid datorn och det kan bli ungefär 1 timmar minst varje dag (blir mer på helger).

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag säger till dem att sluta men om det fortsätter säger jag till igen men om det fortsätter därefter så mutar jag dem som har hållit på.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

jag säger att han/hon får förolämpa mig min inte på servern, fortsätter han/hon så mutar jag personen.

*8c) Någon fuskar på servern. –

Tittar på den som fuskar vet jag att personen fuskar så blir det Permanent ban.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Helsingborg.

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Jag har spelat ungefär 2 dagar på servern.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag är 15 år som ni såg i början, Spelar Mycket dator spel och sedan jag var liten spelat mest FPS  spel och vill utbilda mig till Spelprogrammerare. Mitt dröm jobb hade vara att jobba något som innehåller något slask FPS spel. (eller som Programmerare hos er).

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Jag har Photoshop men är inte så bra på det. 🙁

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Även fast ni nekar detta kommer jag fortfarande vara en aktiv spelare 🙂

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?

Jag har följt reglerna sedan jag joina servern.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Det kommer jag antagligen inte att vara för jag vill spendera mer tid på servern och inte forumet. kan hända då och då att jag är inne på forumet.

MVH//Zyro

• This topic was modified 2 weeks, 6 days ago by  Steelshield.

Maj.Frost
    Server Admin
    • Topics started: 7
    • Replies: 21
    • Total posts: 28
    • PM user

+rep You know the rules.

– You play alot.

– You calladmin when People are cheating mic spamming or beaing racist.

– You’re Nice to talk to and friendly to other People.

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 141
    • Total posts: 145
    • PM user

Hej Zyro. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har mycket speltid på servern vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.
    –Du har bra svar på fråga 8a, b & c.
    –Du har skrivit en bra ansökan. Lite korta svar dock.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/steelshield
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även fyra guider jag vill att du kollar igenom innan du kontaktar mig (du måste vara inloggad för att kunna läsa dem). Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.
    How to record a player
    Sourcemod /Sourcebans
    Information for admins
    Guideline for general rules
    Status: Accepterad Trial Admin

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.