Admin ansökan utav W1LL14MZ74R

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Admin ansökan utav W1LL14MZ74R

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Steelshield 1 month ago. This post has been viewed 117 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Profile photo of W1LL14MZ74R
    W1LL14MZ74R
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn#: William
    #Ålder / Age: 14 år gammal 🙂
    # Full STEAM ID: STEAM_0:1:95068992
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198150403713/
    # Vilket “nickname” du använder: W1LL14MZ74R

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?
    Jag vill ansöka till “Surfburken Minigames #14”

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Skulle va kul att va det. Känner ett Par folk som e admin på andra servrar. också för jag är en ganska bestämd person av mig och är väldigt rättviss

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?
    Nej tyvärr har jag inte varit det men har lite erfarenhet av vänner.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!
    Nej kan tyvärr inga skulle dock va kul att lära sig 🙂

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!
    Asså typ inte.. Nej men vill lära mig 🙂

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Jag kan Fixa alla lägen med bråk elle fusk på något sätt.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag kommer vara väldigt aktiv eftersom jag bara går på fotbolls träningar på Torsdagar andra dagar kommer man ju hem vid Halv 5 så då sitter man ju typ till 9-10 tiden.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:
    *8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart: Jag hade först frågat vad dem argumenterar om sen muta dem mellan 30-60 minuter beroende på vad för ord dem använder mot varandra elle deras familjer 🙂
    *8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin): Är det kritik så tar jag det. Skulle gärna ta emot Kritik om jag gjorde fel (enligt dem) annars om dem kränker mig så blir det en gag/mute mellan 60-360 Minuter beroende på vad dem har sagt.

*8c) Någon fuskar på servern.
    Bannat om det var tydliga fusk, Men om det hade varit Misstänkt fusk hade jag filmat och frågat högre admins

*9. Var bor du någonstans? Herrjunga

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? skulle gissa runt 8-9 timmar inte så mycket men kommer ju såklart spela Mycket mycket mer

*9b) Berätta lite om dig själv: Är en människa på 14 år älskar fotboll och E-sport kommer försöka komma in på E-sport linje sen efter 9an.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?
    Har en Kompis som gärna skulle kunna hjälpa mig med Photoshop

*10. Har du något övrigt att tillägga? Nej det va mitt 😀
    *11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    Ja till 100%
    *12. Kommer du vara aktiv på forumet? Enda svaret på det är Ja

• This topic was modified 1 month ago by  Steelshield.
    Profile photo of En Gullig Katt
    En Gullig Katt
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 14
    • Total posts: 18
    • PM user

Du måste ha minst 48 timmar på servern för att kunna få admin.

R!P
    Senior Admin
    • Topics started: 12
    • Replies: 193
    • Total posts: 205
    • PM user

Hej! Kommer tyvärr ge dig ett -rep på följande anledningar:

• Du är inte 15 än vilket är ett krav
    • Din ansökan kunde varit mer intressant, ett tips är att svara utförligt på varje fråga så att ansökan blir intressantare att läsa
    • Du har endast 5 timmar o 30 minuter i connection time på servern du söker till, du måste ha minst 48 timmar för att bli accepterad.

Hur som helst lycka till!

/R!P

@SB R!P

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 130
    • Total posts: 134
    • PM user

Hej William, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    -Du har inte uppfyllt kravet på 48 timmar speltid.
    -Du har inga erfarenheter som admin vilket ofta behövs då det är väldigt mycket press på våra admins på servrarna.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-02-07

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

• This reply was modified 1 month ago by  Steelshield.

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.