Admin ansökan TheliaZ

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  FreakshoW 2 months, 1 week ago. This post has been viewed 161 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Profile photo of TheliaZ
    TheliaZ
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn: Måns
    #Ålder / Age(15+): 15. år och 2 månader
    # Full STEAM ID:  STEAM_0:1:163342268
    # Steam Profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286950265/
    # Vilket “nickname” du använder: TheliaZ
    *1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? Jailbreak.
    *2. Anledning till varför du vill bli administratör: Jag vill hjälpa nya spelare som är nya så dem blir välkomnade samt om någon inte förstår alla reglerna så kommer jag förklara reglerna och hjälpa personen. Eftersom jag är inne så pass ofta så har jag koll och kan ctbanna, gaga, muta och banna dem som skriver onödiga saker, mic spammar, ctbanna dem som står afk och inte kan reglerna och banna dem som har hacks på osv.
    *3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Nej.
    *4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Jag kan dem flesta.
    *5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Tror det men är lite osäker.
    *6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Ja för att jag har spelat länge på server och vet alla regler, jag vet ungifär på vilken nivå gag/mute ligger på för att jag har varit vip. Hade jag varit en vanlig jailbreak spelare så hade jag nog vellat att det skulle varit en admin inne väldigt ofta som kan slaya på hns, gaga, muta, ctbanna osv.
    *7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. 2 timmar på vardagar och på helger 4-6 timmar. Nu är det sommarlov så kommer vara inne typ 3 timmar varje dag om jag inte är bortrest.
    *8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:
    *8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. Jag skulle bett dem att sluta och om dem inte hade gjort det hade dem fått vars en mute på 10 minuter hade dem efter det fortsatt så skulle dem fått 30 min var till.
    *8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin).  Sagt till hen att man inte får förolämpa admin sedan Banna hen en dag för att jag hade förmodligen blivit arg.
    *8c) Någon fuskar på servern. Permaban direkt.
    *9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Lund.
    *9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? Jag har spelat ungefär 80 timmar.
    *9b) Berätta lite om dig själv: Jag heter Måns är 15 år gammal spelar mycket cs på vardagarna samt spelar jag handboll.
    *10. Har du något övrigt att tillägga? Surfburken är bäst:D.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler? Jag förstår allt och kan alla regler på servern.
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).
    *12. Kommer du vara aktiv på forumet? Jag kommer att vara aktiv på forumet nästa varje dag.

Tack och hej lever pastäj
    Mail monne2003@gmail.com

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 46
    • Total posts: 53
    • PM user

– minus på din ansökan

• väldigt kort och tråkig ansökan.
    • Du har inte lagt speciellt mycket tid på att svara på frågorna

+ pluss på ansökan

• Du har åldern inne ,
    • lite humor fick du med i ansökan också
    • du säger att du kan sourcemods

Lycka till 🙂

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Admin Responsible StappLin

LiM3
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 20
    • Total posts: 24
    • PM user

Har fått säga till några gånger om regler

Aktiv

Har några tillsägelser om chattspam också

Rutinerad på servern och har aldrig (vad jag kommer ihåg) sett honom skriva nåt illa om någon annan (t.ex. kränkningar osv.)

Har dock svårt att se han i admin-rollen.

GL 

• This reply was modified 2 months, 1 week ago by  LiM3.

Pallar inte ens bry mig.

Om jag hade fått 1 kr varje gång nån kallade mig "LiM" hade jag haft ett GTX 1080 på en vecka xD

http://steamcommunity.com/profiles/76561198121999179/

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 254
    • Total posts: 260
    • PM user

Hej Måns, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har inte erfarenhet som administratör på CS:GO vilket är viktigt nu när vi har mycket trafik.
    –Jag tror inte att du i nuläget är fullt mogen nog för att vara admin på våra servrar.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-09-13

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.