Admin ansökan Raggepuffen

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Admin ansökan Raggepuffen

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Steelshield 3 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 382 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Raggepuffen
    Raggepuffen
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 2
    • Total posts: 4
    • PM user

#Förnamn:Rasmus
    #Ålder / Age(15+):14
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:165935218
    # Steam Profil:http://steamcommunity.com/id/raggepuffen/
    # Vilket “nickname” du använder:Raggepuffen

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

jag ansöker till csgo mg servern

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag har spelat ett tag på senaste o då admin inte vart inne har folk som inte bryt sig om surfburkens regler skrikit eller sagt förolämpade saker till varann o då har folk lämnat eller fått ett dåligt intryck av surfburken om de va deras första gång här o jag har inte kunnat gjort något åt de bara kunnat säga till de men de har inte hjälpt och kunnat kalla in admin. Även att folk kommit in o sagt n ordet sen lämnat o kommit undan med det o de vill jag få ändring på

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej har inte det

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

kan bara fåtal vill lära mig fler

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Nej kan inte det

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Ja för jag följer alltid reglerna och när inte admin/vip är inne så har folk inte följt reglerna o ibland lyckas jag lugna ner dom o inte fortsätta med det dom gör jag tar även jobbiga situationer lugnt och folk brukar inte ha något emot mig så mycket jag vet

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag kan vara aktiv minst 1-5h på vardagar beroende på schemat i skolan o på helger ca 10h o de blir en hel del på en vecka

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag skulle med en lugn ton så att de inte blir mer upphetsade säga till dom att ta argumentationen utanför servern annars skulle de riskera en mute/gag beroende om de skrev i chatten eller snacka ingame om de fortsätter efter kommer jag ge en varning till där jag säger precis samma sak om de inte har bryt sig efter detta kommer jag ge mute/gag  längd beroende va de sagt till varann

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag skulle sagt att hen inte ska förolämpa mig som admin eller en som inte e admin  om hen fortsätter efter varningen skulle jag ge mute/gag beroende om hen skrev eller snacka

*8c) Någon fuskar på servern. –

Jag skulle först spela in om jag misstänker att hen fuskar sen perma bannat om jag var säker på att hen fuska sen skickat in beviset

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

jag bor i Stockholm

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Jag har spelat ca 119h

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag e en grabb på 14 år som bor i Stockholm som gillar att spela handboll o hänga med kompisar även att spela dator där jag spelar csgo en hel del

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Nej tyvärr

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Att jag skrev denna vid 4 på natten 🙂

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Alltid kommer följa reglerna som innan

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Ja minst några gånger per dag

Nomad
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 36
    • Total posts: 40
    • PM user

+ Rep

-Trevlig att spela med, härlig stämning.
    -Spelat MYCKET så du vet definitivt hur det går till på servern
    -Kan reglerna

Server Manager
    Message me on steam or send an email if you need help or have found a bug.
    Steam
    nomad@surfburken.se

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 152
    • Total posts: 156
    • PM user

Hej , jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    -Din grammatik är inkorrekt, som admin skall man kunna behärska grammatiken av både svenska och engelska!
    – Du har inga erfarenheter som admin vilket ofta behövs då det är väldigt mycket press på våra admins på servrarna.
    Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-04-08

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.