Admin ansökan Duffy

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  FreakshoW 3 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 249 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Duffy
    Duffy
    Server Admin
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn: Matte
    #Ålder / Age(15+): 16 (fyller 17 i år)
    # Full STEAM ID:
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198055733877/
    # Vilket “nickname” du använder: Duffy

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Csgo, Surfburken TTT

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:  Jag liksom många andra spelare på Surfburken TTT vill hålla servern i bra skick. Jag gillar TTT servern och hatar att se när folk kommer in och förstör med RDMs, disrespect osv.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Har varit admin på polares gamla  Minecraft serverar men det var några år sen,

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Nej det kan jag inte.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Nej.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Ja eftersom jag tror att jag skulle göra ett bra jobb som admin eftersom jag inte gillar när folk fuskar och förstör. (vill inte vara för självgod så kommer inte på något mer)

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag kan vara aktiv några dagar i veckan, runt 16 tiden ofta på vardagar beroende på skola, nästan alltid  på helger och lov.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag skulle försöka få dem att lugna sig, efter ett antal försök skulle jag försöka lösa det dem pratar om och slutligen om inte det funkar så skulle jag antgaligen ta hjälp av admin toolsen för att mutea eller kicka dem. Men helst lösa situationen

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag ger personen varningar efter 3 (beroende på hur aggresiva dem är) så kickar eller bannar jag dem i en lämplig tid. Är personen inte familulär med reglerna ber jag den såklart läsa dem, går personen med på detta och ändå upprepar detta så bannar jag dem i ett lämpligt antal minuter

*8c) Någon fuskar på servern. –

Har jag klara bevis för detta så bannar jag personen (lämplig tid beroende på surfburkens admin regler)

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Göteborg

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag är en kille på 16 bast som fyller 17 i år som sedan liten gillat att gibba. Just nu spelar jag nästan bara cs men spelar även andra spel såsom Pubg, gta med flera. Gillar o ha ordning och reda. Blir irriterad när folk är ohyfsade eller respektlösa.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Jag pluggar media estet på gymnasiet så jag har nogolunda kunskaper i photoshop och illustrator, även film. Har varit intresserad av grafisk design och filmskapande ganska länge.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Nej.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Absolut

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Ja, en gång om dagen förmodligen

DyingDemon
    Server Admin
    • Topics started: 7
    • Replies: 89
    • Total posts: 96
    • PM user

http://surfburken.se/?topic=las-detta-innan-ni-ansoker-2

Ska du söka admin till våran TTT server så måste du använda den engelska mallen och svara på engelska. Detta för att visa att du har de engelskakunskaper som krävs för att vara admin på den servern.

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 356
    • Total posts: 362
    • PM user

Som DyingDemon skrev, ansökningar till TTT ska göras på engelska så gör om och gör rätt.

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.