Admin Ansökan av FrexHD

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  FreakshoW 2 months ago. This post has been viewed 225 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of FrexHD
    FrexHD
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn: Christoffer
    #Ålder / Age(15+): 13
    # Full STEAM ID: STEAM_1:0:203173669
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198366613066
    # Vilket “nickname” du använder: FrexHD

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Jag ansöker för Counter Strike Global Offensive och jag ansöker för Jailbreak #15

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag vill bli adminstratör för jag vill både hjälpa servern hålla den vid liv och göra den bättre.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?
    Jag har arbetat med admin förut på mc servrar. Jag avgick på dem genom att jag tappa intresset och sluta spela på dem. Har aldrig jobbat som admin på Cs servar tidigare.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Jag kan några av dem.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Kan lite om Sourcemod menyn.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag anser att jag är lämplig för jag har ganska mycket erfarenhet om just admin på servar och jag håller mig oftast lugn i dem flesta situationer

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Minst 3-4 timmar varje dag.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

Såhär skulle jag göra

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart.

Jag skulle be dem ta det utanför servern först genom att jag inte skulle låta dem andra höra dem bråka. Skulle dem fortsätta skulle jag varna båda att sluta nu. Skulle det fortsätta skulle båda få runt 10-15 min gag. Om dem dock använder rasistiskt språk skulle det bli permban.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin).

Jag skulle jag fråga den vad jag har gjort och varför den säger så till mig. Skulle den fortsätta skulle den få en kortare mute och fortsätter den efter det så skulle jag ge en längre varande mute. Om den dock inte använder säg av rasistiskt språk för då skullde de bli permban.

*8c) Någon fuskar på servern.

Jag skulle först gå in i spectate. Sen skulle jag recorda allt och skicka till en annan admin. Om den tycker också det är fusk så skulle den få en permban.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Uppsala

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Ungefär runt 80-85 timmar.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag är en vanlig 13 årig grabb som spelar csgo och har kul med vänner och älskar att spela på eran jaiblreak server. Annars inget speciellt.

*10. Har du något övrigt att tillägga?
    Inget som jag kommer på just nu.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Jag kommer följa och respektera reglerna till 100 %.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Kommer vara så aktiv som jag bara kan på forumet.

• This topic was modified 2 months ago by Profile photo of FrexHD FrexHD.
    • This topic was modified 2 months ago by Profile photo of FrexHD FrexHD.

inSAIN
    Senior Admin
    • Topics started: 7
    • Replies: 29
    • Total posts: 36
    • PM user

+
    Du är väldigt aktiv (ca 4dagars speltid)
    Bra svar på 8c

Din ålder, ofta reflekterar detta en viss mognad, dock är detta inte en självklarhet, jag har ingen riktig uppfattning över hur du är som person.
    Ingen erfarenhet av administration på CS.

//inSAIN, Senior Admin/JB Responsible

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 254
    • Total posts: 260
    • PM user

Hej Christoffer, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    –Jag är inte övertygad att du i nuläget är mogen nog för att vara admin på våra servrar.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-09-19

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.