ADMIN ANSÖKAN

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  FreakshoW 2 months, 1 week ago. This post has been viewed 167 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of allan
    allan
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Allan
    # Full STEAM ID: STEAM_1:1:99824932
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198159915593/
    # Vilket “nickname” du använder: Allan Smurf

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

csgo jailbreak #1

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Jag vill att allt ska gå bra på servern och jag spelar där ofta så om någonting händer eller någon behöver hjälp kan jag gå och lösa problemet.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Nej.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Nej.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

jag tycker att jag kan bli en bra och lämplig adminstratör för att jag en snäll människa och kommer inte att svära eller vara kaxig mot någon [om dom inte gjort ett stort fel]

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

jag kan vara aktiv ungefär 1-4 dagar per vecka eller mer.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg: 

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – säga till att båda två att lägga ner och argumentera eller skulle jag ha hjälpt dom om jag kunnat:).

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – jag skulle nog bannat personen eller sätta en gag/mute i 1 vecka eller mer beror på vad dom säger.

*8c) Någon fuskar på servern. – jag skulle  p-bannat personen.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

örebro kommer flytta till uppsala

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

11 dagar och 19 timmar

*9b) Berätta lite om dig själv: jag är en rolig och snäll kille är lite känslig och jag gillar csgo och fotboll och vara med vänner på fridtiden

*10. Har du något övrigt att tillägga?

nej.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

ja, det kommer jag att göra.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

lite / inte så säker

• This topic was modified 2 months, 1 week ago by Profile photo of allan allan.

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 254
    • Total posts: 260
    • PM user

Hej Allan, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    –Du har skrivit en kort och slarvig ansökan. Varje fråga kräver tid och utförliga svar.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-09-16

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.