Admin ansökan!

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Cyroze 4 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 119 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of Ludn
    Ludn
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user
    Nickname: Ludn
    #Förnamn: Ludvig
    #Ålder / Age(15+): 16 bast, fyller snart 17!
    # Full STEAM ID: STEAM_0:1:41892496
    # Vilket “nickname” du använder: Ludn
    *1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? CSGO: / Surfburken #4 Arena 1v1!
    *2. Anledning till varför du vill bli administratör: Jag tycker det är skit kul att moderera servrar/kanaler!
    *3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Nej ingen server, jag har modererat flera twitch chatter!
    *4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Nej tyvärr inte :/
    *5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Nej tyvärr inte :/
    *6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Jag är mogen och tycker det är skit kul att moderera. Kommer aldrig sluta följa reglerna!
    *7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Iallafall 1-3 timmar per dag!
    *8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:
    *8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Skulle be dom sluta och släppa det eller be dem ta det privat, om dem inte slutar mutar jag dem!
    *8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Beror helt på vad för förolämpling, men mutar spelaren. Är det grovt nog bannar jag dem i en kort period!
    *8c) Någon fuskar på servern. – Perm bannar spelaren så fort som möjligt!
    *9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Stockholm
    *9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? Runt 50 timmar tror jag iallafall!
    *9b) Berätta lite om dig själv: Allmänt skön grabb som älskar cs. Alltid trevlig mot dem som är trevliga mot mig!
    *10. Har du något övrigt att tillägga? Nix.
    *11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan). Självklart!
    *12. Kommer du vara aktiv på forumet? Kommer titta forumet minst en gång om dagen!
    ADDITIONAL INFORMATION
    IP: 85.226.137.111
    Server Time: 2017-06-02 15:15:14
    • This topic was modified 4 months, 2 weeks ago by  Cyroze.

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 76
    • Total posts: 78
    • PM user

Hej Ludvig, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har gjort en kort och tråkig ansökan. Varje fråga kräver tid och att man svarar noggrant och utförligt på dem.
    –Du har inte uppnått 48 timmar speltid på servern du ansöker till vilket är ett krav.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-09-03

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Cyroze Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº

(っ◔◡◔)っ "Vad är det för datum den 7 juni?" - Julia 2k17

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ My tasks Administrator applications, Administrator responsible and Bans/Mutes/Gags.

Contact
    ✿ julia@surfburken.se
    ✿ http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.