Admin Ansökan

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  CrilleG 1 year, 4 months ago. This post has been viewed 560 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Komikern
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 12
    • Total posts: 15
    • PM user

#Ålder / Age(15+): 15 år
    # Full STEAM ID: STEAM_0:1:180358207
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/Cx-Cx-Cx-Cx-Cx-Cx-Cx/
    #Vilket “nickname” du använder: SLUMP

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? SURFBURKEN.se #14 Minigames [Courses] Respawn

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Jag har spelat på SURFBURKEN ett bra tag nu och jag tycker att jag fått en bra karaktär om hur surfburkens community har påverkat mig. För jag har haft det skoj varje gång jag vart inne på servern när admins spelat, dock har det vart lite mer skrikigt när admins inte spelat, t.ex. det blir negativa ord och rasism, och det är det jag vill förbättra, jag vill att denna community ska bli bättre på att hålla borta hårda ord och rasism. Så jag tycker att en till admins skulle påverka det så att det blir en bra och rolig community att spela på.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Jag har arbetat som admin på några Minecraft servrar en gång i tiden innan jag hittade CS:GO som min hobby. Jag är villig att lägga all min tid på SURFBURKEN. Jag tycker om att hjälpa människor som har problem under spelets gång så att alla kan ha det roligt även om något går snett.

*4. Kan du Sourcemod commands? Nej, jag kan inte dem, men om ni har lust så lär mig.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Nej.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Jag anser mig lämplig som admin, för jag strävar efter alla ska ha en bra miljö när de spelar. Varje gång jag hjälper någon så känner jag en positiv energi för att jag fått hjälpa den personen.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag brukar vara mycket aktiv på er server. Oftast så spelar jag 1-2h per dag. Det kan variera nu när jag går i nian, under de nationella proven som börjar i november.

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. Jag skulle be dem ta det utanför servern t.ex. ts, skype eller steam voice chat mm. Om de inte lyssnade på vad jag sa ger jag dem en varning om de fortfarande inte har lyssnat ger jag dem mute/gag ca 30 min till att börja med, om jag ser de fortfarande argumenterar ger jag dem än längre mute. Vet inte länge muten ska vara, så gärna kommentera i min ansökan.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är admin). Jag tar inte emot kritik mot mig själv utan jag kommer ta det som att det är ingen respekt mot admin för det kommer skapa en stor negativ energi på servern, och om de fortsätter så kommer de att få en mute, speciellt om de använder ovårdat språk. Jag kommer inte ge längre straff även om det är mot mig som admin.

*8c) Någon fuskar på servern. Jag tar först och främst fram bevis om hen fuskar, och sen diskuterar jag med en annan admin/ head admin, för jag kommer inte perma banna en person som jag inte är säkert på.

? Enligt surfburken.gameme.com så har jag vart inne 2 dagar och ca 5 timmar.

*9b) Berätta lite om dig själv: Jag är en grabb på 15 år, som bor i Halland. Mina hobbys är att hjälpa människor och spela datorspel (oftast CS:GO). Just nu går jag sista året i grundskolan och ska snart välja gymnasium, ska gå Dator och kommunikationsteknik. Jag har en hund, långhårigdvärgtax som jag gillar väldigt väldigt mycket. Jag brukar oftast inte gå så långa runder med hunden pågrund av att den fortfarande är valp. Men det är oftast 15-30min promenader.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Tyvärr så har jag inget att tillägga. Men om jag kommer på något så kommer jag att fråga er.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler? Jag har läst och kommer att följa alla regler vi har och respektera dem.

*12. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Bua.

*13. Kommer du vara aktiv på forumet? Jag kommer att vara så aktiv på forumet så mycket jag kan, jag kanske inte checkar den varje dag men kommer göra det så ofta jag kan. 4-5 gånger i veckan.

Samuel Ottosson 06.09.2016

• This topic was modified 10 months, 1 week ago by  Steelshield.

Nutshell player
    http://steamcommunity.com/id/irlkomi/

Profile photo of egl
    egl
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 2
    • Total posts: 4
    • PM user

Tyvärr väldigt jobbigt att läsa din ansökan. Många konstiga meningar och dålig grammatik..

Mvh Anton

Ethical
    Senior Admin
    • Topics started: 13
    • Replies: 102
    • Total posts: 115
    • PM user

Hej

Du har skrivit en slarvig ansökan och det är rätt svårt att läsa, ett tips är att skriva frågorna i Bold vilket kommer göra att din ansökan blir lättare att läsa och se mycket finare ut.

På fråga 8c måste jag lägga till att vi alltid spelar in en demo och bannar permanent.

Har inte sett dig inne på servern så kan inte bedöma om du sköter dig eller inte.

Lycka till samuel

Hello i´m Ethical, Senior admin here on Surfburken. If you would like to contact me please add me on steam.
    http://steamcommunity.com/id/EthicalBettingmeister/

Now when that is done here you have some memes

Han låg ju på gargamel´s mörka lista - Fuzziz 2k17
    "Kommer snart tillbaks, jagar en syrsa" - Ethical 2k17

I´m a Chameleon, problem? 😉

Enzyoo
    Member
    • Topics started: 0
    • Replies: 223
    • Total posts: 223
    • PM user

Var snäll och håll allt på samma inlägg när du uppdaterar något.

Det finns en knapp som heter “Edit” ovanför texten.

Head Admin / Server Manager
    Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198073261902
    Contact me: enzyoo@surfburken.se

CrilleG
    Member
    • Topics started: 6
    • Replies: 130
    • Total posts: 136
    • PM user

Hej Samuel, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Din ansökan är svårläst och otydlig. Är jätte svårt för mig att läsa och förstå vad du menar i visa meningar.
    -Din grammatik är inkorrekt, som admin skall man kunna behärska grammatiken av både svenska och engelska!

-Du har ingen erfarenhet som admin på cs go innan.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 16-12-05

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

CrilleG – Head Admin/Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/Crillegtv
    Email: CrilleG@surfburken.se

"Sitter du två där uppe?" - L3ctric

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.