Admin Ansökan

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Steelshield 1 week, 1 day ago. This post has been viewed 181 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of S0urserzZz
    S0urserzZz
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn: Lucas
    #Ålder / Age(15+): 15
    # Full STEAM ID: (STEAM_0:1:79002200)
    # Steam Profil: (http://steamcommunity.com/profiles/76561198118270129)
    # Vilket “nickname” du använder: S0urserzZz

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?   CS:GO SurfBurken MiniGames men det skulle inte sitta fel med att bli det på alla servar.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Största anledning till varför jag ansöker är för att jag har ett grymt spel intresse där jag lägger ner en hel del tid på surfburkens servrar och försöker även alltid hålla humöret uppe när inga admins är inne. Därav har jag intresset att få bli delaktig i Admin teamet för att kunna hjälpa till med att hålla stämning bra på servrarna jag spelar på.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej faktiskt inte.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Yes, jag kan alla super bra och lärde mig dom när jag började med att spela på surfburken

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

En del kan jag men inte allt så jag kommer försöka lära mig alla menyer.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

jag anser att jag har kunskapen och att hålla stämningen uppe på servern och ser till att spelare sköter sig utifrån reglerna.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag kan vara aktiv cirka 1-2 timmar om dagen ifall jag inte ska göra något riktigt speciellt så kommer jag kanske inte vara aktiv så länge men ska försöka vara aktiv så mycket som möjligt.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –Försöka lista ut vad argumentation faktiskt handlar om och därav försöka reda upp problemet samt varna dem att sluta. Dock skulle det fortsätta/eskalera mera eller att det bryter mot några regler skulle det resultera i en mute och kanske i vissa fall en kick om spelarna inte klarar av att sköta sig efteråt i chatten. Skulle detta upprepas flertal gånger hade det fortsatt med en längre mute och i värsta fall givit spelaren en ban om det även handlat om saker som strider emot reglerna.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –Då det inte är okej att förolämpa någon hade det börjat med en varning, skulle det då visa sig att spelaren inte lyssnar så skulle den få en mute beroende förolämpning. Skulle detta upprepas flertal gånger eller att det fortsätter hade jag lagt en längre mute och i värsta fallet utgett en ban till spelaren om jag anser att detta skulle behövas.

*8c) Någon fuskar på servern. –Skulle det vara någon som fuskar skulle jag gå in som spectate på spelare för att sedan köra igång ett demo så att det finns tillräckligt bevis för att stärka min permaban på spelaren. Därefter gjort en permabannat och hört av mig till en av headadminsen för att kunna styrka bannen.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Linköping

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

jag vet faktiskt inte men jag har spelat mycket på bhopen och väldigt mcyket på MG så tror runt 36-48 timmar sammanlagt.

*9b) Berätta lite om dig själv:

En 15 årig grabb som går på högstadiet och snart ska börja gymnasiet, intresse av datorer och ska gå på programmering på gymnasiet. Lägger ganska mycket på läxor och sånt så kommer spela cs:go MG när jag har tid med att spela lite.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Erfarenhet av att hantera en server men inte av att Photoshop.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Inte direkt, jag tycker det mesta kommer fram i de andra frågorna.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Följer reglerna och respekterar dem, försöker även be folk att följa dessa även när admins inte har varit inne, dock mesta dels utan resultat då många inte bryr sig om de vanliga spelarna

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Krävs det för att kunna få uppdatering angående saker självklart, kan logga in ungefär varje dag.

• This topic was modified 1 week, 2 days ago by Profile photo of S0urserzZz S0urserzZz.
    • This topic was modified 1 week, 2 days ago by Profile photo of S0urserzZz S0urserzZz.

TuvaPinkHorse
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 7
    • Total posts: 8
    • PM user

Hej Lucas,

Jag kommer ge dig +rep på grund av följande anledning:
    +Av vad jag kan se har du inga tidigare mutes/gags eller bans

Jag kommer ge dig -rep på grund av följande anledningar:
    -Du har inte uppnått kravet på 48 timmar vilket krävs för att bli admin på våra servrar
    -Du har även grammatiska fel i din ansökan

Sammanlagt kommer jag behöva ge dig -rep på grund av de listade skälen ovan.

Good luck,Tuva.

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 130
    • Total posts: 134
    • PM user

Hej Lucas, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

– Du använder dig av ganska dålig grammatik vilket inte är bra för det behövs att man behärskar det svenska OCH engelska språket väldigt bra för att bli admin här på surfburken.
    – Du har inga erfarenheter som admin vilket ofta behövs då det är väldigt mycket press på våra admins på servrarna.
    -Du har inte uppfyllt kravet 48 timmar speltid.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-03-05

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.