Admin ansökan

This topic contains 4 replies, has 4 voices, and was last updated by  Steelshield 1 month ago. This post has been viewed 145 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Profile photo of Livsfarlig ä ja :D
    Livsfarlig ä ja :D
    Member
    • Topics started: 7
    • Replies: 10
    • Total posts: 17
    • PM user

ADMIN ANSÖKAN/ADMIN APPLICATION

#Förnamn: Ted
    #Ålder / Age(15+): 12 (13 i augusti)
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:164360365
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198288986458
    # Vilket “nickname” du använder: Edward Bladh | Surfburken.se

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?
    Jag vill ansöka till “Surfburken Minigames #14”

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:
    För att jag vill hjälpa till med allt som hände, fixa bråk och hålla det “rent” inne på mgn då jag är inne där ofta och är aktiv i chatten m.m

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?
    Nej tyvärr inte

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!
    Jag kan ganska mycket men inte allt, men jag ser många Admins o kompisar m.m som håller på 🙂

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!
    Asså typ inte.. Nej..

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?
    Jag anser mig som en lämplig adminstratör för att jag kan hantera alla lägen, men ibland hetsa upp mig och bli allmänt grinig men jag tar inte ut det på servern..

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.
    Jag tror att jag kan vara inne 2-5h nästan varje dag om jag inte har för mycket läxor m.m

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart.
    Jag skulle först titta i hur dom argumenterar om dom  gör det på rätt sätt eller inte, gör dom inte det så mute i 30-120min.. Sen skulle jag bett dom sluta argumentera och ta det utanför servern 🙂

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin).
    Jag skulle först ha sagt åt han att sluta, sen om han fortsätter så skulle jag antagligen gagat/mutad i 60-240min för kränkning

*8c) Någon fuskar på servern.
    Bannat om det var tydliga fusk, om det är fusk men jag är lite osäker om det skadar servern m.m.. Så skulle jag filma in och skicka in till en högre staff..

*9. Var bor du någonstans?
    Söderhamn

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?
    Har ingen aning men jag tror runt kanske 2 dagar : 48h ?

*9b) Berätta lite om dig själv:
    Jag är en glad kille på 12 (snart 13)år.. Som älskar att hjälpa till och göra nytta.. Jag är positiv i alla lägen även om jag är deppig m.m.. Jag är ibland ute på dagarna och är med kompisar men för det mesta inne vid datorn och lever mitt tråkiga liv 🙂

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?
    Nej tyvärr inte..

*10. Har du något övrigt att tillägga? Ja, jag vet att ni kommer neka detta men om den är bra så snälla lägg den på väntan tills jag iaf blir 13 🙂

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    Ja, i alla lägen..

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?
    Jag kommer vara aktiv på forumet, vilket jag är idag som vip 🙂

Nigel Thornberry
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 26
    • Total posts: 28
    • PM user

Väldigt kort och tråkig ansökan enligt mig, du har en hel drös av mutes och du uppnår inte 15 år vilket är ett krav.

Steamprofile: http://steamcommunity.com/id/fishyasfuck/
    My tasks: Game server manager, Game server maps, Game server systems.
    If you have any questions or suggestions you can contact me on steam or teamspeak.

R!P
    Senior Admin
    • Topics started: 12
    • Replies: 193
    • Total posts: 205
    • PM user

Hej kommer ge dig ett -rep tyvärr på grund av följande anledningar:

• Du uppfyller inte ålderskravet på 15 år, även fast du skrivit 13 i augusti så är det ändå 10 månader tills dess
    • Din ansökan är väldigt kort och tråkig, varje fråga kräver bra och utförliga svar för att göra ansökan mer intressant att läsa
    • Som Nigel skrev så har du en del mutes vilket inte är bra

Mvh

R!P

@SB R!P

Profile photo of Livsfarlig ä ja :D
    Livsfarlig ä ja :D
    Member
    • Topics started: 7
    • Replies: 10
    • Total posts: 17
    • PM user

Förstår exakt er, ska försöka om igen när jag blir 13,5 iaf typ..

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 130
    • Total posts: 134
    • PM user

Hej Ted, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    – Du har inga erfarenheter som admin vilket ofta behövs då det är väldigt mycket press på våra admins på servrarna.
    -Du har en del mutes.
    -Du har gjort en kort och tråkig ansökan, när man ska ansöka så ska det vara tydligt att man har lagt ner lite tid på det.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-02-07

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.