Admin ansökan

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  StappLin 2 months, 3 weeks ago. This post has been viewed 211 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Stekis
    Stekis
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

#ADMINISTRATION APPLICATION

– First name: Emil
    – Age(15+): 15
    – Full STEAM ID: STEAM_0:1:98614183
    – Steam Profile: https://steamcommunity.com/id/johnemil88994
    – Nickname you use: Stekis

*1. What game and server do you wish to apply for?

1v1 Arena #8

*2. Why do you want to be an administrator for SURFBURKEN, what do you think you can improve and what difference could you make for the community?

Just på denna servern #8 så ser jag inte alls mycket admins online, just därför tänker jag att jag hade kunnat passa dit. Då det ibland kommer några rasistiska ord osv. ifrån folk vilket inte är så trevligt att få höra. Jag skulle kunna få servern till en bättre och bekvämare plats.

*3. Have you worked with servers before and if so, for how long?

Yes! Har jobbat som administratör på en annan server i ca 2 års tid.

*4. Do you have any experience of Sourcemod / Sourcebans or server commands overall from before? (If you don’t have any, we will learn you the basics of understanding Sourcemod/Sourcebans).

Jag har jobbat som admin i över 2 år, därmed så kan jag i princip allting om både sourcemods och sourcebans.

*5. Do you know how the Sourcemod menu works and it’s functions? (If you don’t know we will explain the basics and show you).

Yepp! Kan allt. Om inte ni har någon speciell admin meny men andra saker. Men då får ni lära mig :D.

*6. Do you think you are suitable as an administrator and, if so, why?

Ja, det tror jag eftersom jag har en väldigt mycket kunskap om att vara admin då jag jobbat som det i över 2 år.

*7. How much would you play every week, will you be active and play inside our servers watching over them regularly?

Hm, nästan varje dag mellan 1-5 timmar. Kommer inte spela varje dag då jag har andra saker för mig också!

(Describe in details) What would you do if you saw:

*8a) Two players arguing in the server, doesn’t look like they’re gonna stop soon.

Jag hade bett dom lugna sig och prata med dom för att försöka lösa det, skulle dom höja rösterna och fortsätta så skulle jag muta dom.

*8b) The player named FizKy is harassing you (You’re the ADMIN)

Det beror på vilket sett han harassar mig, men jag skulle absolut sagt till honom och sedan en mute om han skulle fortsätta.

*8c) A player is cheating in the server. (Wallhack, Aimbot etc)

Banna direkt!

*9. In what country do you live and which city? (Only mention the city).

Sverige, Göteborg

*10. How many hours do you consider you have played on the server that you are applying for?

Runt ca 150 timmar skulle jag tro.

*11a) Tell us a little about yourself:

Börjar nian nu och ska bli halft skoj, på fritiden är det inte mycket mer än att spela och lira fotboll.

*11b) Do you have any other skills or interests that might be useful to SURFBURKEN such as server management, Photoshopping etc.?

Är bra på redigering till montage exempel vis eller annat.

*12. Do you have anything else to add for your application, anything else you would like to mention or say?

Servern är tvär nice, förutom när dom här som drygar kommer in. 😀

*13. Do you understand all of the information provided and the rules before submitting this application? (Only a YES or NO statement).

YES

*14. Will you be active on the forum?

Jajjamen

• This topic was modified 2 months, 4 weeks ago by Profile photo of Stekis Stekis.

//Stekis -- ;D

RoyasuX
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 9
    • Total posts: 12
    • PM user

+Rep

• Du har skrivit en bra ansökan med lite felstavningar
    • Du har tidigare varit admin
    • Du är 15

-Rep

• Du har inte tillräckligt med spel tid på servern

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 62
    • Total posts: 69
    • PM user

Hej Emil, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har inte uppnått 48 timmar speltid på servern du ansöker till vilket är ett krav.
    –Du är inte använt dig av rätt formulär, om du ska söka på svenska

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-11-22

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Admin Responsible StappLin

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.