Admin ansökan

Tagged: 

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  FreakshoW 4 weeks ago. This post has been viewed 225 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Profile photo of bkwolf
    bkwolf
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#ADMINISTRATION APPLICATION

– First name: Carl Johan
    – Age(15+): 16
    – Full STEAM ID: STEAM_0:1:14072124
    – Steam Profile: http://steamcommunity.com/profiles/76561198157880153/edit
    – Nickname you use: Bk

*1. What game and server do you wish to apply for?

Jag önskar ansöka för Surfburken Jailbreak.

*2. Why do you want to be an administrator for SURFBURKEN, what do you think you can improve and what difference could you make for the community?

Jag är nog inte den första som tar upp denna fråga, men ett flertal gånger per dag så förstör spelare upplevelsen genom att bryta mot allvarliga regler och sedan lämna servern. På grund av att admins inte alltid finns online är detta möjligt, och detta kan resultera till att spelare slutar att spela. Därför skulle jag ville bli en admin för att kunna se till att inga spelare ska förstöra upplevelsen för andra. Jag kan också både svenska och engelska vilket gör det lättare att kommunisera med engelsk talande spelare vilket gör att Surfburken kan lättare växa utanför Sverige. Jag vill alltså bli en admin för att se till att surfburken både växer is popularitet men också i kharisma och förståelsen hoss spelare som vill förstöra för andra. Jag är också mycket social vilket gör det lättare för spelare att kontakta och prata med mig.

*3. Have you worked with servers before and if so, for how long?

Jag har varit både admin och server owner i ett flertal andra spel, men det lär vara min andra gång på Cs go om jag skulle få tjänsten. På den andra cs go servern (Jailbreak.com) var jag admin i 3 månader innan servern owner stängde av servern.

*4. Do you have any experience of Sourcemod / Sourcebans or server commands overall from before? (If you don’t have any, we will learn you the basics of understanding Sourcemod/Sourcebans).

Jag är själv en programmerare och är mycket erfaren som admin.

*5. Do you know how the Sourcemod menu works and it’s functions? (If you don’t know we will explain the basics and show you).

Ja och ifall det finns några kompliseringar hoppas jag det är okej om jag tar hjälp av en annan mer erfaren admin.

*6. Do you think you are suitable as an administrator and, if so, why?

Jag skulle villja säga att jag är lämplig för att vara admin eftersom jag älskar surfburken och vill verkligen se till att den förblir så bra som den redan är (kanske till och med bli lite bättre), detta skulle jag inte bara göra för mig själv men också för de andra spelare som finner samma glädje som jag hoss surfburkens servrar. Jag vill heller inte bara banna folk utan försöka få de att bättre sig och förstå (värsta fall ban) vad de har gjort fel, på så sätt blir stämning på servern bättre hoss alla som spelar.

*7. How much would you play every week, will you be active and play inside our servers watching over them regularly?

Jag är mycket aktiv vilket är en stor anledning till varför jag ser när folk bryter mot regler och inte blir straffade. Jag känner också att om jag ändå ska spela mycket på servern kan jag försöka att också hjälpa servern och community som en admin. Jag spelar minst 2 timmar per dag.

(Describe in details) What would you do if you saw:

*8a) Two players arguing in the server, doesn’t look like they’re gonna stop soon.

Om jag skulle vara en admin i denna situation skulle jag be båda partier att lugna sig eller förvänta mute, efter det skulle jag försöka lösa problemet mellan de två personerna för att få de att lugna sig och förstå varandra och på så sätt sluta bråka och ta glädje av servern. Om de senare fortsätter efter min varning skulle jag muta de.

*8b) The player named FizKy is harassing you (You’re the ADMIN)

Jag skulle be han att tänka på språket eller riskera mute och eller silence. Om han fortsätter skulle jag muta och eller silenca honom beroende på hur han harassar mig eller någon annan spelare.

*8c) A player is cheating in the server. (Wallhack, Aimbot etc)

Direkt ban

*9. In what country do you live and which city? (Only mention the city).

Linköping

*10. How many hours do you consider you have played on the server that you are applying for? I have played nonstop for the past 1 and a half months

*11a) Tell us a little about yourself:

Jag ska börja gymansiet årskurs 1. Jag programerar och spelar på fritiden. Jag är elevråd på min skola vilket betyder att jag vet hur man tar ansvar. Ut över det är det inget särskilt med mig, är nästan som alla andra.

*11b) Do you have any other skills or interests that might be useful to SURFBURKEN such as server management, Photoshopping etc.? 

Jag kan mycket om photoshopping, samt hur man tar hand om en server, programerar en och ändrar och lägger till koder och modes. Jag vet också hur man lätt gör reklam för en server.

*12. Do you have anything else to add for your application, anything else you would like to mention or say? 

Även fast jag inte får en admin post vill jag bara säga att eran server är grym och fortsätt med erat grymma arbete. <3

*13. Do you understand all of the information provided and the rules before submitting this application? (Only a YES or NO statement).

YES

*14. Will you be active on the forum?

Of course

Ethical
    Senior Admin
    • Topics started: 12
    • Replies: 87
    • Total posts: 99
    • PM user

Hej

Då jag inte har varit inne på Jailbreak på ett tag så kommer jag basera mina svar på din ansökan.

+Du är över 15.

+Du har erfarenhet som administratör.

+Du har tidigare varit serverägare

+Du kan hjälpa Surfburken på andra sätt som inte bara är att vara admin på servrarna.

+Har tittat runt lite på chatwarnings och din chathistorik och kan endast hitta en sak som är -.

-Kan hitta ett fåtal felstavningar i din ansökan.

https://gyazo.com/07e6b317f4c3eebb971ea646b9ade489

Lycka till.

<!–StartFragment –>

This comment was brought to you by Ethical

- Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

- My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far I’ve finished two bags of M&Ms and a chocolate cake. I feel better already.

*DEAD* Smurferino Cappuccino : My mom said that if she sees me on the computer again she will
    Player INNOCENT Smurferino Cappuccino left the game (Disconnect)

Pepino
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 11
    • Total posts: 14
    • PM user

+Rep

-Aktiv

-Har aldrig behövt säga till om något.

-Bra Ansökan med få stavfel.

-Rep

-Kan vara dryg ibland

Good luck

• This reply was modified 1 month ago by  Pepino.
    • This reply was modified 1 month ago by  Pepino.
    • This reply was modified 1 month ago by  Pepino. Reason: Tänkte Mer
    Profile photo of Myggan
    Myggan
    Server Admin
    • Topics started: 6
    • Replies: 11
    • Total posts: 17
    • PM user

Bra och utförlig ansökan. Du är över 15, du verkar även ha en grund i kunskap om administrerande och bra med teknik. Aldrig sett dig men du verkar bra!

Lycka till!

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 267
    • Total posts: 273
    • PM user

Du har använt fel frågeformulär och skrivit in fel steamID, gör om gör rätt.

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.