♠ Free Hugs For Everyone admin ansökan.

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Accepted Applications ♠ Free Hugs For Everyone admin ansökan.

This topic contains 6 replies, has 6 voices, and was last updated by  Steelshield 2 months, 1 week ago. This post has been viewed 511 times

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

♠ Karma
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn: Micke
    #Ålder / Age(15+): 21
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:39738689
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/FreeHugsForEveryone/

# Vilket “nickname” du använder: ♠ Free Hugs For Everyone

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?  SURF SURFBURKEN.se #1 SS2|DM|SURF|SM:RPGBURKEN.se

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Jag vill bli administratör för att mina dygnsrytmer är olika gentemot andra personer i sverige vilket betyder att jag får se folk disrespecta, fuska och campa spawn på natten när andra admins ej är tillgängliga.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Jag var officer I en Neverwinter guild, varit officer där för 2 år, anledning jag inte är längre är för att jag har slutar spela Neverwinter.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Nej

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Nej

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Ja, jag har spelat på eran server ganska länge nu och jag har sett hur dom andra admins gör sin jobb och jag känner några av dom så jag anser mig själv lämplig för att bli admin på eran server.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag kan vara aktiv ganska länge, när jag är inne på server så stannar jag där några timmar.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Jag skulle försöka lugna ner dom, fortsätter dom så ger jag dom en varning, om dom fortsätter fortfarande så skulle jag muta dom.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Skulle be spelaren att inte förolämpa någon eftersom det är emot reglerna och fortsätter han så skulle jag varna honom för att sedan muta han i en halvtimme.

*8c) Någon fuskar på servern. – Tar en demo och sedan permanent bannar jag honom.

*9. Var bor du någonstans? – Stockholm

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? 95 timmar

*9b) Berätta lite om dig själv: Kille på 21 bast, sitter ganska ofta framför datorn när jag inte umgås med mina vänner, gillar att prata med vänner på discord, har inte mycket att säga om mig själv ärligt talat. Bättre om folk kommer direkt till mig och frågar om dom vill veta mer om mig.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? Nej

*10. Har du något övrigt att tillägga? Nej ingenting

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler? Ja
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Ja

• This topic was modified 2 months, 2 weeks ago by  ♠ Karma.

Nomad
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 41
    • Total posts: 45
    • PM user

Ett tips, du har missat att lägga till ditt nickname i ansökan

• This reply was modified 2 months, 2 weeks ago by  Nomad.

Server Manager
    Message me on steam or send an email if you need help or have found a bug.
    Steam
    nomad@surfburken.se

♠ Karma
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

Oj, hahah. Tack för att du peka ut det!

Misses Cheeks
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 5
    • Total posts: 7
    • PM user

Kommer att ge dig en +rep med anledningarna

1. Du har alltid en bra attityd gentemot andra spelare

2. Du är vänlig och berättar reglerna för folk som undrar och påminner dem som inte följer dem.

3. Du har också bra speltid på servern samt att du varit med i communityt iallafall på surf servern vad jag vet väldigt länge

Profile photo of
    Anonymous
    • Topics started: 7
    • Replies: 31
    • Total posts: 38
    • PM user

+rep

You know the rules.

You’re Nice to talk to.

You’re Nice to other players and tell them what to do if they dont know the rules.

I have never seen you brake any rules or had a problem With you.

LiM3
    Server Admin
    • Topics started: 6
    • Replies: 28
    • Total posts: 34
    • PM user

+rep

Pallar inte ens bry mig.

Det uttalas "lajm" tack.

Hoes be like "hoes be like" but they be the hoes that be like.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198121999179/

Steelshield
    Member
    • Topics started: 4
    • Replies: 152
    • Total posts: 156
    • PM user

Hej Micke. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Jag har hört väldigt gott om dig på servern och sett dig med gott beteende.
    –Du har skrivit en generellt sett bra ansökan med tillräckligt mycket information.
    –Du har mer än 3 dagars speltid på servern du ansöker till vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.

Jag kommer sätta dig på en 4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/

Här är även guider jag vill att du kollar igenom. Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här. ( Du måste vara inloggad för att kunna läsa de. )

How to record a player
    Sourcemod / Sourcebans
    https://docs.google.com/document/d/1qLIDnz6KH5P7Nu9XKECoAHgGkviNvOxRTXc6SuaknGc/edit
    [ADMIN GUIDE] – GUIDELINES FOR ADMINS

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.